Nokia 6720 Classic bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 6720 Classic bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ourselfs 20-01-2010
Geschreven voor: Nokia 6720 Classic bruin

Ik heb deze telefoon nu ongeveer 2 maanden en ik ben er erg tevreden over. Mooie helder geluid, display is niet super maar ok en redelijke foto's met de 5 MP camera, met veel instelmogelijkheden zoals witbalans. Ook de MP3 speler is goed, beetje jammer dat je niet kan zoeken naar een bepaald nummer (of ik heb het nog niet gevonden), maar er kan een 3,5 mm hoofdtelefoon in en dat is ideaal. Goed geluid en met een microSD kaart te voorzien van heel wat nummers. De toetsen zijn wel wat wennen, evenals het menu (als je geen Nokia gewend bent). Verder vind ik de batterij een behoorlijke levenduur hebben, 4 tot 5 dagen bij normaal gebruik. Uurtje MP3s afspelen en 4 * per dag 5 min. bellen.

Menno88 27-10-2009
Geschreven voor: Nokia 6720 Classic bruin

Fijne telefoon, veel mogelijkheden. Internet werkt er goed op. Duidelijk display. Heb hem nu ongeveer 2 maanden in bezit en bevalt erg goed. Wanneer je veel internet gebruikt is dat ook te merken aan de batterij. Met internet gebruik 3 a 4 dagen. Zonder internet rond de 5 dagen.

Nadeel is dat hij bij lange telefoongesprekken ( +10 min ) erg warm wordt.

Al met al een erg goed toestel!

Jan1963rotterdam 30-09-2009
Geschreven voor: Nokia 6720 Classic bruin

Vind het een practisch toestel wat lekker in de hand ligt en goed geluid. jammer geen bescherming van de lens. Lijkt heel robuust.

Fred 28-09-2009

Nu een maand in bezit.

Echt een top gsm. Alles zit goed in elkaar.

Geluid met bellen is prima. Geluid handsfree (muziek) ook dik in orde, al gebruik ik dat niet veel.

Mooi display, helder. Alleen bij vel licht wat moeilijk afleesbaar.

Internetten ook snel. Navigatie ook probleemloos (leuke gadget, maar in het display is te klein voor autonavigatie)

Mooie foto's met camera en redelijke video.

NADEEL: ik snap de batterij niet. Moet lang meegaan, maar bij mij is hij na 3 a 4 dagen bijna leeg....

BOR725 19-09-2009
Geschreven voor: Nokia 6720 Classic bruin

Heb het toestel 2 dagen in het bezit en kan em al terugsturen: de zendmodule stoort op de eigen speaker (niet handsfree) met als gekraak en geluiden op de achtergrond die overeenkomen met hetzelfde geluid als je telefoon krijgt en je speakers van je geluidsinstallatie reageren op de GSM.

Toestel ziet er voor de rest in het echt wat goedkoper uit als op de afbeeldingen op internet maar blijft een topding, op het vervelend defect na dan.

bibberdebib 04-09-2009
Geschreven voor: Nokia 6720 Classic bruin

Ik heb de gsm nu een week in bezit. Hij was nog nergens te krijgen en heb de 6720 gekocht in Breda “bij Ritel”met een duitse handleiding. Over de Gsm ben ik zeer tevreden nog niets echt negatiefs ontdekt. Goed geluid, simpel in gebruik , enkel voor de camera heb ik de handleiding van het net moeten halen. Hij voelt degelijk aan en licht toch niet zwaar in de hand. Dat er geen schuifje voor de lens zit vind ik jammer, maar dat wist ik voor de aankoop al.